Trött!

Åh, vad trött jag är. Fullt upp hela dagen. Var på skolan mellan 9 och 17 ungefär, hade en halvtimmes lunchrast typ. När jag kom hem fick jag unna mig ett avsnitt One tree hill och mat innan det var dags att sätta igång igen. Och än är jag inte klar.. Massor att göra nu alltså! Men jag kom precis på en låt som jag kan arra för blås! En egen låt som jag skrev för nån månad sen typ, en sån som tog en halvtimme att göra. Har bara gitarrkompet klart för mig, men när jag spelade den så hörde jag när det skulle komma in trummor och så kom på en liten slinga som skulle vara snygg med trumpet. Så nu är det problemet löst iaf! Om jag inte ändrar mig igen.. (Ni får säga åt mig igen Maria och Tess :P) Men det känns som ett hopplöst projekt att hitta någon hyfsat svängig låt som inte redan är arrad. Lika bra att göra allt själv från grunden, haha :P

Pratade nyss med pappa, de ska komma hit och heja på oss på SMASK, ska bli jättekul :)

Nu ska jag spela lite gitarr, sen är det dags för lite piano inför sångelevernas lektioner imorgon. Och så ska jag skriva lite tills imorgon. När ska jag hinna sova?

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha nej jag petar inte i ögat, börjar gråta iaf, knappt en make-up artist kan göra dte utan jag börja gråta. haha

2011-03-16 @ 22:04:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mer att jag känner att det är fräschare att byta bikini om man svettas ..brukar ju oftast tvätta bikinin varje dag om jag solar hemma.

2011-03-17 @ 14:20:21
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0