Bra pluggdag - igen!

Jag har faktiskt haft tre riktigt bra pluggdagar på raken, vet inte när det hände senast! Skönt iaf, bara att hålla tummarna för att det håller i sig framöver! Lyssnade på klassisk musik när jag läste på skolan idag, funkade riktigt bra måste jag säga. Jag som trodde att jag skulle vara halvdöd idag eftersom jag sov så dåligt, men det gick bra ändå. Jag och Emma satt i skolans minibibliotek med massa musikforskningslitteratur och det var ett väldigt bra rum som gjorde oss produktiva, haha :) Ganska stort bord som man fick plats att sprida ut alla miljoner böcker på också ;)

Övade en sväng med en pianist inför min sånglektion imorgon också. Jättekul att sjunga med någon som verkligen kan spela! Plus att jag slipper kompa mig själv, det blir inte alltid som jag vill då nämligen :P Nog för att jag kan spela piano, men när man ska koncentrera sig på att öva sång samtidigt blir pianokompet inte särskilt spännande. 

Jag tror för övrigt att det är en bra grej för mig att ta med datorn till skolan, då får jag mycket gjort! Synd bara att den är så himla tung att släpa på! Skulle vilja ha en ny lättare variant nästa gång. Har haft min i snart tre år och den har en del knäppa grejer för sig. Så det kanske är dags för en ny så småningom. Någon som vill sponsra mig? ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad duktig du har varit, skönt med en bra pluggdag! Jag måste nästan sitta i skolan med datorn om jag ska varar riktigt effektiv. Men min datorn är nog ännu klumpigare än din och till denna tentan behöver jag typ 15 böcker så då orkar jag inte släpa med det till skolan. Det finns oftast ingen bra plats att sitta på heller så då åker jag hem istället, men då finns det ju massa andra saker att göra =) puss

2011-11-03 @ 08:25:20
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0