Bra pluggdag!

Idag har jag haft en riktigt bra pluggdag! Det händer verkligen inte ofta vill jag lova! Det kanske gjorde susen att kliva upp tidigt imorse och vara på skolan vid halv nio. Hade grupphandledning om C-uppsatsen på förmiddagen och blev faktiskt lite mer klar över vad vi ska skriva om. Och sen efter lunch övade jag en stund och sen läste jag några C-uppsatser. Intressant faktiskt! 

Sen vid fyratiden cyklade jag till Willys för lite veckohandling. Tänkte inte handla så mycket, men det blir ju en del hur man än beter sig. Det fick plats i cykelkorgarna utan problem i alla fall. Sen var det bara att kämpa uppför mördarbacken. Den är lång och jobbig och man är helt slut när man kommer hem sen, särskilt när man har flera kg mat som tynger ner.. Så då var det hur gott som helst att få äta lite kanelknäcke som jag äntligen hittade på Willys, som jag har letat!

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Kanelknäckke det har jag aldrig ätit. Jag borde se bara för skojjs skull om det finns här på Willys i stan=)

Låter som en jobbig backe de där, nästan som våran stockholmsbacken. Tur man slipper den nu när man bor på andra sidan stan.



Vad bra att det gick lätt med pluggandet. Skönt när det känns så.



Kram

2011-09-28 @ 00:38:49
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: marcela

Hur lång tid har du kvar att plugga? :)



Jaa visst är de konstigt att de alltid blir mer när man ska handla, spelar nästan ingen roll om man hanr en lista. haha!

2011-09-28 @ 09:30:52
URL: http://wwwlillamarsie.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag önskar att jag var lika effektiv, men icke! Vaknade med huvudvärk idag igen men jag måste verkligen plugga nu! puss

2011-09-28 @ 10:36:57
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Johanna

Skönt med bra dagar! :) Man mår så bra sen efter det.



Jag har svarat på din kommentar i inlägget :)

2011-09-28 @ 10:59:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0