Dumma huvudvärk

Om min huvudvärk inte går över snart så börjar jag tro att det har hänt något konstigt med mitt huvud.. Men om jag hade fått hjärnskakning eller nåt så borde jag må mycket sämre. Var tvungen att läsa lite om det. Medvetslöshet, illamående och kräkningar var tydligen vanliga symtom. Och det har jag inte drabbats av. Så det är nog lugnt. Men går det inte över inom några dagar så måste jag nog kolla upp det.

Tänkte bege mig till affären en snabbis och köpa krossade tomater så jag kan göra köttfärssås. Och kanske choklad. Det kan jag få unna mig.


Syns dåligt, men jag kör på diademfläta och mjuk och skön klänning från H&M idag.

Kommentarer
Postat av: m

det är galet hur hungrig jag blir varje gång DU skriver om mat :O



tycker ock¨å att du ska kolla upp det där med huvudet. är säkert ingenting, men ändå...

2009-08-20 @ 10:43:05
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: ELsa

Hej, fin blogg ska vi följa varandra via bloglovin? :D

2009-08-20 @ 15:53:02
URL: http://lucki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0