Grannar..

Alltså, grannarna ovanför kan verkligen inte vara tysta. Tror det är två killar som bor där, just nu sjunger de en varsin falsk stämma till Red Hot Chili Peppers. Och det låter så himla illa! De verkar ta i för kung och fosterland dessutom. Det är alltid musik på eller så spelar de gitarr och sjunger eller nåt. Visst, det är trevligt med musik, men inte hela tiden! Jag ska nog hämnas snart och öva lite. Men jag lovar att det låter betydligt bättre när jag övar.

Idag har skolan börjat, har fått schema och så. Än så länge ser det bra ut, förutom att jag har gehör på måndag morgon 8.20. Typ det sämsta någonsin, haha. Men det får väl gå bra. Men jag lär ju vara äckligt trött och prestera dåligt därför. Har inte fått någon sånglärare än, så det återstår att se. Jag vill ha någon bra! Men annars ser det bra ut.

Jag är så äckligt trött idag, har sovit alldeles för lite. Så jag tror det blir till att slappa i soffan ett tag. Hade funderingar på att träna, men det får nog vänta tills imorgon tror jag.

Kommentarer
Postat av: M

haha ååååh, jobbigt med högljudda grannar! Mina grannar spelar piano och sjunger mitt i natten :(

2009-08-31 @ 17:42:08
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0