Jakten på jeansleggings

Igår åkte ju jag och Jenny till Marieberg. Vad vi inte visste var att det var invigning och öppet till 22 med massa rabatter i nästan alla affärer. Dock var det väldigt urplockat, åtminstone bland kläderna. Men jag fyndade lite inredningsgrejer istället, visar bilder sen när de har installerats i lägenheten, haha.

Jag var på jakt efter jeansleggings och kollade i typ alla affärer. Men fanns det några som satt bra på mig? Nej, självklart inte. Jag tycker verkligen inte att jag har särskilt tjocka vader, men alla satt jättetight runt benen och sen var de för stora i midjan. Men än har jag inte gett upp, tänkte bege mig in till stan idag och kolla där. Lär ju inte vara lika urplockat där eftersom det inte är rea. Men värst var nog på gina tricot, det fanns säkert 30 par jeansleggings, men alla var i storlek small. Det bevisar väl att det inte är särskilt många som kan ha det eftersom alla andra storlekar hade tagit slut?

Kommentarer
Postat av: Maria

har ni köpt ringar än?

2009-08-28 @ 15:55:21
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: e l i n l e i j o n - bloggdesigner

sv, jo det har du allt rätt i men jag är nöjd :)

2009-08-28 @ 19:12:54
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0