Choklad

Nu är jag precis hemkommen från veckans tredje styrketräningspass. Så nu kan jag minsann med gott samvete (nåja) äta hemmagjord pizza till middag och sen choklad till Idolfinalen. Haha, jag är så bra på att övertala mig själv ;) Men jag tror såhär. Om man bara strävar efter att äta massa nyttigt (och tråkigt) kommer man förr eller senare falla tillbaka och bara äta onyttigt till slut. Jag funkar nog bäst om jag får blanda lite. Och om jag nu är sugen på choklad måste jag ju få unna mig det ibland! Den senaste tiden har det kanske blivit lite väl mycket, den har blivit min följeslagare under den här jobbiga tiden :P Men jag tränar ju faktiskt ungefär fyra gånger i veckan, så det borde ju förbrännas en hel del av den iaf.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vad vore livet utan choklad?... =P

2009-12-15 @ 22:19:40
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0