De tre senaste dagarna

Hm. Det har hänt så mycket så jag vet liksom inte vart jag ska börja, haha. Vi tar lite snabb sammanfattning dag för dag tror jag. Hoppas du orkar läsa. Har ingen usb-kabel till kameran här tyvärr, så bilder får bli en annan gång..


Julafton. Mysig dag med lagom mycket snö. På vägen till mormor och morfar stannade vi och kikade in hos mamma och pappas kompis som har byggt ett nytt hus. Hur snyggt som helst! Otroligt mysigt. Så skulle jag lätt kunna bo! Sen åkte vi alltså vidare till mormor och morfar för att fira jul. Där var även farmor och farfar plus moster med man. Mycket gott fika och god mat, fast jag åt bara tills jag blev mätt, proppmätt kändes onödigt :P Fick många fina presenter som jag hade önskat mig och de andra var också nöjda med sina julklappar :) På kvällen åkte vi tillbaka till Brunflo för att sjunga i kyrkan på midnattsgudstjänsten som vanligt. Det har blivit lite av en tradition och de senaste åren har jag sjungit solo också. Får alltid så mycket beröm efter det, så det är kul! Har mina fans här, haha :)


Juldagen. Ganska slö dag, spelade spel och myste i soffan framför tv:n typ. Orkade väl inte göra så mycket efter den händelserika julaftonen. Kollade på första delen av Stenhuggaren. Bra, men boken är bättre! Det försvinner så mycket detaljer när det ska filmatiseras..


Annandagen. Vaknade av ett sms från Cecilia där det stod typ: vill du gå på långpromenad nu på en gång? Jag nappade på förslaget, dock hann jag slänga i mig en halv frukost först. Sen gick vi en sväng och bestämde oss för att åka in till staden och kolla in mellandagsrean. Jag körde familjens lilla jeep som låter hur mycket som helst när man kör typ 70, haha. Men den är charmig och det är rätt kul att köra bil, det blir ju inte så ofta eftersom jag inte har någon egen.. Väl framme i stan brottades vi med allt annat folk, sjukt mycket inne på hm, men annars var det bara mycket. Fyndade minsann fyra plagg för drygt 300 kr. Jag får visa bilder senare. Kikade på andra delen av Stenhuggaren förstås, såg ni också?

Sen kollade vi på Michael Jackson 30 år som artist från igår. Konserten började inte så bra, det var massa annat folk som skulle sjunga hans låtar, mer eller mindre bra. Gemensamt för alla var nog de fantastiskt fula kläderna, haha.


Nej, nu är det nog sovdags snart tror jag.. Imorgon ska jag ta och styra upp något, så jag hinner träffa lite fler vänner innan jag åker härifrån på tisdag!

Kommentarer
Postat av: josefine

=)



Låter som en mysig helg!

Massa Kramar till dig fining!

2009-12-27 @ 00:48:31
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Maygol

Gött! Ser fram emot bilder. Jag hade nog mått bra av en sån prommis, men har varit hemma och segat som fan.

Lär ju bli smällfet av alla rester och tvingas tokträna.



Sov gott! Kramkram

2009-12-27 @ 00:55:30
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0