Intelligensbefriat tack!

Idag är jag fruktansvärt trött! Imorse ville jag bara sova, men jag tog mig upp vid nio, hade ju lektion så jag var tvungen. Annars hade jag nog sovit hela dagen. Kollade på julkalendern igår innan jag somnade och imorse till frukosten, jag tycker att den verkar riktigt bra faktiskt. Lite sådär udda och söt med knäppa karaktärer :)

När jag kom hem så lade jag mig i soffan och kollade på Design: Simon och Thomas. Och vad hände? Jo, jag somnade.. Är helt slut efter den här veckan! Men nu är det äntligen helg och jag ska minsann vila upp mig så gott det går. Ska mest vara hemma har jag tänkt. Så skönt att bara kolla på tv eller nåt annat härligt intelligensbefriat för en gångs skull.

Idol som vanligt ikväll. Och som alltid var Erik bäst, jag tror att det blir han och Tove i final, men man vet ju aldrig..

Kommentarer
Postat av: Josefine○○○

Ja precis!

Du är bänkad vid idol, tånkte på det förut att du säkert är det!

Det är svårt det där....Tove vinner nog rubbet....du gillar Erik vet jag...får se hur det blir!

Alla tre kan ju vinna hahahah!

2009-12-04 @ 22:31:56
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0