Jaaaa!

Nu har jag precis skrivit ut både kompositionen och gehöret efter massa bråk med det fruktansvärda notksrivningsprogrammet finale. Jag HATAR finale. Det är sjukt störande när det envisas med att lägga allt (typ noter, förtecken, ackord och text) på varandra så man inte ska kunna läsa.. Varför skulle man vilja att det ska se ut så? Men nu är jag alltså klar, så nu tänker jag inte använda skiten mer! Ska lämna in det imorgon. Sen vill jag helst ha jullov! Men det är inte riktigt dags än tyvärr..

Jag tänker i alla fall vara ledig resten av kvällen. Alltid något.

Kommentarer
Postat av: kickan34

haha har testat det oxå en gång i tiden.. ingen bra grej.. men de funkade för de jag ville ha då.. :)



skönt att du e klar nu!! :) Kram

2009-12-07 @ 01:40:59
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: M

Låter riktigt irriterande med allt på varandra:/ Du är så duktig som pluggar och tränar och allt sånt. JAg bara latar mig hela tiden :P



Sv: JA, det skulle man kunna säga. Var tänkt att vi skulle dit iår, men eftersom det blir julfirande i England, firar vi nog nyår i London, så Paris får vänta till nästa år och jag kan smida mina planer på att bli förlovad hela 2010 :P Höhöhöh

2009-12-07 @ 02:38:09
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0