Jag lever

Min stackars blogg blir lite lidande nu för jag har så mycket att göra.. Så jag slänger in en liten uppdatering så ni vet att jag lever. Har varit igång sen åtta imorse, kom hem för 40 min sen ungefär.. Lagom arbetsdag igen, heh. Dagen har ägnats åt inspelning av min egen låt och två andra som jag var med och körade på. Har dessutom repat en låt som ska spelas in imorgon, pratat allvar med en lärare och repat kör samt haft julkonsert. När jag kom hem ställde jag mig i princip på en gång och började vifta eftersom jag har examination i kördirigering imorgon. Ingen vila här inte! Det har liksom inte funnits tid till att öva på det under dagen, så det fick bli nu. Tar en kort clementinpaus nu bara, sen ska jag vifta lite till. Och bestämma en ordning hur jag ska lära ut hela alltihopet. Sen sova!

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

sv: hihi okej, tack för att du deltog i min undersökning ;D

2009-12-15 @ 00:10:01
URL: http://haidis.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tack! känns bra att du tycker det nu när jag själv blev så nöjd också =)

2009-12-15 @ 17:06:49
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0