Knäck och gitarr

Idag sov jag länge. Och typ hela natten, vaknade bara någon gång men somnade om på en gång. Det gör jag nästan alltid. Men jag hade inga jobbiga körlåtar snurrandes runt i huvudet åtminstone!

Igår kväll ställde jag mig och kokade knäck vid halv elva eller nåt, den blev mycket god och jag har råkat äta några nu på förmiddagen. Jag har min sista gitarrlektion idag och ska kunna spela alla låtar jag har haft under terminen, så jag kör en snabbgenomgång av dem nu. Det känns som jag kan det mesta faktiskt, skönt! Sen om det går bra på lektionen är en annan sak..

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: hihih oki ^^,

2009-12-16 @ 22:19:25
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0