Koncentrationssvårigheter

Jag kan inte koncentrera mig ordentligt.. Jag har kördirigering imorgon. Det blir en lektion där vi gör allt möjligt som vi inte har hunnit med under terminen. Och jag vet inte vilka grejer jag kommer få göra, har tre smågrejer kvar. Det känns ju lite segt att öva in allt jättebra och sen bara få göra en av dem. Så jag gör allt lite halvdant istället. Och hoppas på att jag får välja vilket jag vill göra. Men jag gissar på att jag kanske slipper vifta kanon, för det har hon sett förut att jag kan.

Det börjar väl bli läggdags också. Jag vill verkligen ha jullov nu! På en gång. Orkar inte anstränga mig något mer den här terminen :P

Kommentarer
Postat av: Josefine♥

jag förstår att duvill ha jullov...du kommer njuta av det...du verkar vara så aktiv...bara du inte bränner ut dig!

Jul ledigheten ska du väl avnjuta med din älskade...

Ringen, den finns alltid där. se på den då du inte riktigt orkar-då får du hopp =)

2009-12-10 @ 23:54:00
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Jag vet...men jag skulle vara god :( men det lönade sig inte haha!



Jag vill också ha jullov! Men det dumma med det är att man måste göra en massa jobb INNAN man får det..

Men lycka till på körgrejen iaf :)

2009-12-11 @ 16:10:17
URL: http://sofiakiller.blogg.se/
Postat av: M

Sv: hahaha uschusch Xd Det är nästan så man vill jävlas på något vis!

2009-12-11 @ 18:17:47
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0