På tåg nummer två

Nu har jag åkt lite mer än halvvägs hem. Hade sällskap på första tåget, riktigt trevligt! Vi är på samma tåg nu också, men i olika vagnar, det är lite viktigare att man sitter på rätt plats här.. Jag åker första klass för att det var billigare än andra klass när jag skulle boka.. Därför har jag gratis internet på tåget. Inte världens bästa uppkoppling, så jag tror jag ska kolla på OC eller nåt nu. Har ett bra tag kvar.. Skulle ha varit framme vid åtta, men tåget är försenat, så det kommer knappast före halv nio..

Har en sån lyxig plats där man sitter själv på ena sidan om gången, det är bara ett säte.. Har alltid velat ha det när jag har åkt själv, så slipper man flytta på sig ;P

Kommentarer
Postat av: kickan34

hej.



Tack för din fina kommentar. jag har folk jag pratar med o så, men ändå då kommer det här upp i stressade situationer.. Att man bara vill fly lixom.. men jag hoppas att de blir bättre med tiden. När man jobbar med det hos psykologen o så. men just nu e han på semester o då blir det lite extra jobbigt.



Härligt sitta i första klass. typ som en dröm nästan.. o de där med att slippa flytta på sig. skiljde de mycket i pris!?

Hoppas du får en skön jul och kan slappna av ordentligt nu när skolan e slut för i år!! Massa kramar

2009-12-19 @ 17:48:16
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Maria

Guldläge med andra ord! Skönt med en laptop, det ska jag också skaffa när jag är rik.

2009-12-19 @ 17:48:28
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0