Sista vfu-dagen!

Sista vfu-dagen är avklarad, väldigt skönt! Även fast det har varit roligt att vara där så är det så skönt att jag har gjort alla mina 40 timmar nu. Har även haft gitarrlektion idag, det gick riktigt bra faktiskt! Hann öva en stund innan lektionen, det känns alltid lugnare då..

Nu är jag fruktansvärt trött och tänker lägga mig i soffan med choklad och bara vila en stund. Känner mig lite folksskygg för tillfället också, tycker det är jätteskönt att bara vara själv och ha det tyst runt omkring ett tag. Men så måste man ju få vara ibland..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh precis sådär känner jag just nu! Choklad skulle inte vara helt fel, men det blir nog bara en frukt till bonde söker fru hehe.

Man måste verkligen få vara själv ibland, annars orkar man ju aldrig med allt folk sen. Och äntligen är min gitarr hel så ska jag spela lite jag med haha

2009-12-09 @ 20:18:43
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0