I paketet..

Jag kom nyss på att jag skulle passa på att fota mina nya grejer från H&M medan jag ändå hade på mig skjortklänningen. Jag får alltid mer gjort sent på kvällen eller på natten än under dagen..

Här kommer i alla fall en modevisning utan dess like, hahaha. Ursäkta den skitiga spegeln.


Skjortklänning (69 kr!) som sitter jättebra förutom över brösten, går inte ens knäppa ordentligt! Och mina är inte stora på något sätt. Konstigt. Men men, det är bara att ha ett linne under och ha lite uppknäppt.


Jag, köket och min underbara kamera. Gillar klänningen, perfekt längd!


Väskan (129 kr) var som sagt lite större än väntat. Men jag hade ingen i den storleken innan, så det är bara bra :)


Mina nya väskor. Den mindre fick jag av Magnus i födelsedagspresent.


Trenchen (98 kr). Färgen är någonstans mittemellan.


Den såg bättre ut med halsduk. Och när det är så kallt så jag behöver jacka så behöver jag säkert halsduk också, haha.


Mysiga fickor på allt!


Har en likadan kofta (49 kr) fast turkos, tunn och skön på sommaren.

Hoppas att ni också hittar något på rea, det är ju det bästa! Visar vaxduken senare. Ska nog dela den på mitten för den var så stor. Så får jag en till både köksbordet och utemöbeln!

Kommentarer
Postat av: Maria

vilka kap du har gjort!



jag testade massa bikinis på superrea pålindex igår, men allt satt skitdåligt. Jag FATTAR inte hur man ska vara byggd. Kunde inte ens ha strl. 42 i överdelen för den var för liten. tidigare provade jag en skitsnygg bikini på twilfit och jag tänkte att deras storlekar kanske är bättre med tanke på att det är en underklädesaffär. nej, large var som en small och då gav jag upp när det bara sträckte sig upp til XL. jag menar, det finns ju gott och kvinnor som är större än lilla mig!

2009-07-25 @ 06:10:48
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Jättefina kläder :D



Allt bra med dig?

Kram stefanie;)

2009-07-25 @ 15:35:45
URL: http://sistahavaalos.blogg.se/
Postat av: Stefanie

SV: Jag ska på en så kallad helsingborgfestivalen :D^^

2009-07-25 @ 16:32:01
URL: http://sistahavaalos.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

fina kläder,det är roligt med shopping.. jag själv måste börja se efter lite höst kläder, känns som att jag bara handlat massa sommarkläder.. o det går ju faktiskt mot kallare tider!



den där väskan beställde jag med för någon månad sedan, men den åkte tillbaka för jag blev så överraskad av storleken, precis som du. =D jag trodde den var mycket mindre i verkligheten. well well.



jag är 25 (jag fyller det i aug)o killen är 26 år, ler. kram

2009-07-25 @ 21:16:15
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Maria Svensson

Tack så mycket! :D Blev inte helt nöjd med den men orkar inte sitta mer.. :P



Fina kläder du fyndat! :D

2009-07-29 @ 21:13:38
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0