Maia Hirasawa och jag målar

Haha, lite missvisande rubrik. Sitter här och lyssnar på Maia Hirasawa, tittar ut på regnet och funderar på att ta fram mina färger och penslar och måla lite. Det var längesen. Och det är ju roligt. Det har jag alltid tyckt, men det blir inte av så ofta av någon anledning.


Har en idé om att måla lite på ett tyg som jag köpte på IKEA förut. Så här ser det ut. Jag köpte bara en sån mönsterdel. Det är jättestort, 150 brett kanske. Det är lite svårt att se alla detaljer, men jag tänkte bara färglägga lite random, absolut inte allt. Sen tror jag att jag ska klippa bort det vita runt omkring och sätta upp på väggen. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det så det inte repas upp dock. Kanske snedremsa? Det har jag nog inte använt sen syslöjden i högstadiet.

Försökte hitta Maia Hirasawa feat. Nicolai Dunger - Come with me på youtube, så ni skulle få höra den fina refrängen. Men den fanns inte. Men ni som har spotify kan ju alltid lyssna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0