Ny hårfärg


Testade denna snygga klänning på H&M idag. Supersnygg. Fast den var lite för stor och jag orkade inte hämta en mindre storlek eftersom jag ändå inte skulle köpa några kläder idag. Men nu vet jag åtminstone att jag kan ha ett svart fodral på mig, såg nästan smal ut till och med! Men skulle jag köpa ett skulle jag välja ett utan fickor. Jag vill ju inte ha ännu större höfter!


Däremot köpte jag en ny hårfärg, det har varit dags att färga om i en månad nu, haha. Real mahogny heter den, bilden blev lite suddig. Visar hur håret blev sen, tror jag ska gå och kleta i färgen snart.

Kommentarer
Postat av: Maria Svensson

Fin klänning! :)



Ja, känns riktigt bra att ha vunnit två tävlingar i rad. Får bara hoppas att det går bra i semifinalen.. :D

2009-07-22 @ 19:42:25
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0