Tre bra saker med viktuppgång

Jag är så uttråkad! Visst, skönt att vara ledig en månad till innan skolan börjar, men jag skulle faktiskt hellre jobba och ha något att göra på dagarna! Nu ska jag bege mig ut på en promenad med kameran i högsta hugg!

Funderade lite förut förresten och försökte komma fram till om det fanns något bra med att jag har gått upp i vikt. Och jag lyckades hitta i alla fall tre grejer, när jag ansträngde mig att tänka extra positivt.
  • Lite större bröst
  • Byxor som tidigare varit för stora sitter mycket bättre
  • Jag har blivit tvungen att köpa lite nya kläder (och det är ju alltid roligt eller hur?)
Haha, om man anstränger sig går det minsann hitta bra saker med allt, även om jag egentligen tänker mer på det negativa.. Men det ska vi inte ta upp här. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det där med lite större bröst tycker jag bara är ett problem, inte roligt alls!

2009-07-24 @ 17:40:09
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hahha jo en kökskniv är det :O hahahaah xd

2009-07-25 @ 01:10:19
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0