Vattenmelonen utläst

Nu är Vattenmelonen utläst. Och vilken underbar bok sen. Älskar Marian Keyes sätt att skriva på. Om du inte har läst den, gör det!

Och till något helt annat. Någon av katterna har bitit av sladden på min mobilladdare! Väldigt störande, men nu har jag lagat den, teknisk som jag är ;) Fast det är ju inte särskilt svårt att skala kablar och tvinna ihop dem å andra sidan. Det kändes jätteläskigt att stoppa i den i väggen igen, men det var inga problem, den funkar alldeles utmärkt. Hädanefter får jag lägga den i en låda eller något när den inte används.


Kommentarer
Postat av: Maria

Min kanin (för massa år sedan) bet av adapterkablen till min cd-walkman precis så när själva adaptern att det inte gick att laga. Dumma kanin!

2009-07-17 @ 18:14:44
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0