Eiffeltornet

När jag var 10 år var jag med familjen i Paris och längst upp i Eiffeltornet. Höjdrädslan försvann redan på andra våningen, det var liksom för högt för att man skulle fatta att det man såg nere på marken var på riktigt. Längst upp var det dags att byta blöja på Magnus som då var 2 år, haha. Ganska coolt att kunna berätta det för folk. Eller nåt :P Det kanske man inte tycker när man är 15 iaf, haha.

Dit jag vill komma med detta svammel är förstås att ni ska klicka på det snygga blinkande Eiffeltornet vid mina länkar och följa min blogg med bloglovin. Det skulle göra mig jätteglad!

Nu är det dags att sova känner jag. Imorgon ska vårens kurs utvärderas. Och hela eftermiddagen ska jag sitta med i provkören till de som söker körpedagog/dirigeringsutbildningen, vad den nu heter.. Hursomhelst. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0