Examination avklarad!

Sådärja. Nu är examinationen avklarad. Det gick bra tyckte jag! Hann inte riktigt med allt som jag hade velat, men vem kan lyckas få ett körarr, som ingen av sångarna har sett innan, perfekt på 20 min? Ingen antagligen. Vi pratade om att repa igenom ordentligt i höst och kanske spela in eller ha konsert med våra arr som vi har jobbat så mycket med. Det tycker jag verkligen att vi ska!

Eftersom det är så fantastiskt skönt väder så sitter jag ute och bloggar lite. Ska tillbaka till skolan snart igen eftersom jag glömde att ta med Emmas SMASK-dvd. Den måste hon ju få! Ska även lämna tillbaka typ tusen böcker. Eller i alla fall 6 :)


Såhär ser jag ut just nu.


Kom på att jag skulle sätta mig åt andra hållet för att få med bakrunden också, men då blev jag lite mörk istället. Nåja, det duger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0