Nattinatti

Tvätten är klar och allt var torrt utom ett par jeans. Det händer typ aldrig. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar ta mig upp till min sånglektion imorgon kl 13, haha. Eftersom jag ändå ska in till stan funderar jag på att åka till Netonnet och köpa mig några fotoalbum så jag kan börja sätta in mina framkallade kort. Minns inte riktigt hur många det blev, men typ 1300 eller nåt. Så jag kommer ha nåt att göra ett tag framöver. Som tur är har jag sorterat dem i kronologisk ordning redan.

Nu ska jag inte spinna vidare på det. Jag skulle ju sova. Godnatt!


Här är ett smakprov från mina framkallade kort. Mina bröder och jag på semester för 4 år sen. Snygga eller hur? :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv , hjo de e okej:) ska sova nu strax:)

2009-06-09 @ 04:53:38
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0