Packa

Jag hoppas verkligen det är fint väder imorgon. Idag är det piss. Hatar att det ska regna hela tiden! Har varit på stan nu. Dennis köpte ny kavaj och skjorta. Jag hittade en kofta som får duga till slut, hur svårt ska det vara? Jag kollade typ överallt, men det var knappt så det fanns något att välja på alls.

Dags att packa nu, åker till Finspång om några timmar för att gå på bröllop imorgon. Och sjunga ska jag förstås göra också. Känns lite nervöst, fast mest för att jag ska träffa massa nytt folk. Jag kanske är fjantig, men sånt kan jag bli jättenervös för!

Vet inte om jag hinner blogga något mer innan jag åker eller något mer innan vi är hemma igen på lördag eller söndag. Får se helt enkelt.

Trevlig midsommar allihopa!

Kommentarer
Postat av: Maria Svensson

Vad blir det för sång? :)

2009-06-18 @ 19:26:16
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hihih tack så mkt !

2009-06-19 @ 10:52:01
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0