Vuxen?

Jag hittade en bikini till slut. På Stadium blev det. Kollade lite i de vanliga klädaffärerna först, men där sitter alla bikinis skit på mig. Inte alls smickrande. Men på Stadium fanns det många snygga. Och dessutom köp 3 betala för 2, så det blev två överdelar och en underdel i svart/vitt. Visar bilder sen!

På H&M var det rea på massa grejer, jag köpte en klänning från Matthew Williamsons kollektion som äntligen var nedsatt. En omlottklänning med påfågelmönster. Har kollat på den många gånger ska ni veta, men alltid tyckt att 500 är alldeles för mycket. Men nu kostade den bara 149kr, vilket kap! Det finns en hel del kvar, så åk till Örebro om ni vill köpa, har hört att de har tagit slut på många ställen. Det kommer förstås bild på den också så småningom.

Dennis hade bett mig köpa en flaska whiskey åt honom, så jag fick bege mig till systemet också. Till mig själv köpte jag en flaska vin. Kanske var det ett vuxet val, vad vet jag, men för första gången i mitt liv behövde jag inte visa leg på systemet. Det kändes konstigt. Men jag kan nog stå ut. Jag är ju faktiskt 23.

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: eller hur :S att man orkar xD haha

2009-06-26 @ 20:00:12
URL: http://justmeasusually.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: ja, det är underbart :) jo, tänkte lägga upp bilder på det :)

2009-06-26 @ 23:19:22
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0