En läsare!

Ja, jag har åtminstone en bekräftad läsare (den bästa!) i den här nya bloggen, så jag testar ett tag och ser vad jag tycker..

Problemet med den gamla är att man inte kan lägga upp bilder hur som helst, det är något jag saknar. Här går det mycket lättare och kan göras obegränsat. På tal om bilder så kan jag ju inte skriva om det utan att visa några. Så jag bjuder på lite härliga bilder från när jag lekte med webkamerans härliga effekter häromdagen!


Storögd.


Hahaha! Vad sägs, ska jag förstora läpparna? :D


Cool effekt tyckte jag!


Tar en normal utan glasisarna också.

Kommentarer
Postat av: Maria

Söööt du är på sista bilden! Guud vad jag garvade när jag fick upp sidan och såg första bilden. riktigt muppigt! pusspuss

2009-05-30 @ 20:06:58
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0