Äntligen pengar!

Fy, nu är det mycket att göra. Det är därför jag inte är så aktiv på bloggen förstår ni.. Idag har jag haft vfu och gitarrlektion. Och så har jag handlat lite mat, studiemedlet har äntligen kommit! Men nu väntar massa räkningar och julklappar, så det lär ju inte bli några mängder över direkt..

Ska snart äta middag, sen blir det till att sätta igång med någon av alla de uppgifter som måste göras.. Vad skönt det vore om alla dessa stora uppgifter kunde spridas ut över terminen istället.. Men det verkar vara omöjligt..

Till råga på allt så fixar inte sångläraren komp till konserten på måndag, vilket hon hela tiden har sagt att de skulle göra. Och det kom hon på idag att det inte blir så. Hade jag haft längre tid på mig att fixa komp hade det varit betydligt lättare! Men nu kompar jag mig själv istället, det är ju tur att jag kan spela piano.. Det blir för övrigt Smells like teen spirit men i en helt annan tappning än Nirvanas. Spännande va? ;P

Världens tråkigaste inlägg kände jag, så jag slänger in en rolig bild bara för att.

Kattungar som Zässi fick för snart två år sen. Noppe längst fram och en av tvillingarna som såg exakt likadana ut bakom. Haha, det ser så komiskt ut.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Ja jag med, skriva är mycket mer bekvämt men vi ser väl hur det går imorgon. Är hyfsat förberedd :)



Shit! kommer säkert bli asbra!Jag kan liksom höra hur det kommer låta. Lite vimsig lärare dock, men du klarar nog det galant. Blir som gitarr-riffet till låten som piano istället?

2009-11-25 @ 22:28:18
URL: http://sofiakiller.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh, vilken underbar katt. Vilket härligt ansikte katten har där. Ha en bra kväll.

2009-11-28 @ 21:25:33
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: josefine-foto, känslor & tankar!

men sååååå söt!



Jag älskar att du vill vara med bästo =)

2009-12-31 @ 00:46:11
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0