Krångel som vanligt..

Som vanligt så blev det lite krångel idag.. Jag skulle ju vikariera idag och ha en pianoelev som skulle höra av sig. Vilket hon inte gjorde. Så jag fick skaffa fram hennes nummer och ringa. Och då var det försent för att hitta någon gemensam tid som funkade. Typiskt. Men men. Spelade Hold the line med mina ettor imorse i alla fall. Den är ganska klurig, men de gjorde det bra tycker jag! Det tar ju lite tid att få till det bra. Men det funkade riktigt bra trots allt, får fortsätta och göra det ännu bättre nästa gång :)

Eftersom jag kunde åka ifrån vfu:n lite tidigare idag så är jag hemma igen. Jag ska ta tag i kompositionsläxan nu tror jag. Egentligen borde jag börja skriva PM, men jag har verkligen ingen lust. Så jag tar något annat istället, har ju trots allt fler järn i elden, haha. Jag har gitarrlektion vid två och efter det tänkte jag träna. Heja mig!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Hahhah yeeah rrrrivigt! precis det jag är. det var ju nästan sådär töntigt att det blir lite häftigt!



Ahaa! Så du är norrlänning i grunden : Åh Toto! inte illa, gud vad kul att hålla på med musik varje dag. Jag har bara två timmar i veckan...

2009-11-18 @ 19:46:56
URL: http://sofiakiller.blogg.se/
Postat av: Sanna

hejsan!

Längtar du till julen? :D

2009-11-18 @ 20:42:49
URL: http://jarske.blogg.se/
Postat av: kickan34

trist när dom inte hör av sig. jag hör alltid av mig, även om jag e sen med bara 10 min. tycker alla ska göra så. men ja. de finns ju en del som skiter i det totalt oxå¨..

2009-11-19 @ 02:22:03
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Maria

men vi satt "frivilligt" i skolan tisdags och redigerade ljud på vår lediga dag för att kunna sluta tidigare igår, så vi kunde gå hem vid 11 igår. Det gäller att planera för att kunna få in fältdagar själv. En del sitter säkert och redigerar ljud idag, men jag ska på VFT. puss

2009-11-19 @ 05:30:32
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0