Första VFU-dagen!

Sådärja. Nu har jag haft min första VFU-dag (VFU = VerksamhetsFörlagd Utbildning = praktik) och imorse vikarierade jag ju också. Först ensemble och sen pianolektioner, det var riktigt roligt! Och det kändes som jag hade saker att bidra med trots att jag bara hoppade in och inte hade koll på vad de kunde och så, skönt! Sen fortsatte dagen med två till ensemblelektioner, en till pianolektion och en lektion i gehör- och musiklära. Åkte hemifrån halv åtta och kom hem halv sex, så jag var helt slut i huvudet efter alla nya intryck! Men jag tycker att det känns riktigt roligt att vara på gymnasiet i alla fall, eleverna verkar jättehärliga!

Nu är det Ugly Betty och Desperate Housewives som gäller ett tag framöver. Och lite gitarrövning eftersom jag har lektion imorgon. Det gick bättre när jag klippte naglarna ;) Ska ha VFU imorgon också, men bara fram till lunch, ganska skönt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag funderar på det, vill dock bara tona & inte färga, sliter för mkt!

2009-10-06 @ 22:32:54
URL: http://fashionbyc.devote.se
Postat av: kickan34

oh va kul :)



Är du här i Örebro!? eller typ lindesberg eller likannde!? :D

2009-10-06 @ 22:55:35
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0