Freak Kitchen

Igår var jag och Dennis på konsert med Freak Kitchen, hur bra som helst! Lite ljudproblem, men det var ju inte deras fel. Otroligt skickliga musiker och dessutom roliga :) De hade massa knäppa grejer för sig och berättade roliga anekdoter. Det var två förband också. The Haven (tror jag?) var inte så mycket att hänga i åtminstone min julgran, ganska enformigt. Jag såg att de spelade jättesnabbt och avancerat, men jag hörde det inte.. Däremot var Eaglestrike riktigt bra! Freak Kitchens basist var med där men istället som sångare och gitarrist. Helt galen människa, haha.

Efteråt gick vi till Stallyktan och tog en öl (eller ja, cider för min del), men vi stannade inte så länge, jag var så himla trött efter den långa dagen. Slocknade nästan direkt när jag lade mig i sängen.

Hursomhelst. Om du får chansen att se Freak Kitchen, ta den! Jag kan utlova en annorlunda och härlig upplevelse ;)

Här är ett litet smakprov så ni får se hur de ser ut. Den här låten spelade de först och den hade jag på hjärnan hela kvällen igår. Inte världens bästa ljud, men klippet var kort och bra. Fler klipp finns på youtube, men det gick inte bädda in i bloggen, så ni får nöja er med detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0