Love actually

Åh, denna underbara film! Jag tycker att den är hur söt som helst. Och jag blir rörd till tårar gång på gång.. Såg ni den ikväll på 3:an?

Jag var ju på stan idag, kom typ 10 min innan alla affärer öppnade, jag trodde inte att de skulle öppna så sent som tolv överallt, men tydligen så.. Det värsta var att jag var så himla kissnödig och det enda som var öppet var kyrkan. Jag skämdes lite när jag gick in. Men jag lyssnade på en psalm innan, för jag kände mig så dum som gick dit för att låna toaletten, haha. Hursomhelst. Jag köpte diverse grejer, en ny bh, nu har jag två i rätt storlek, tjoho! Det blev även tre par trosor, en körpärm och några småpresenter till Dennis som fyller år idag. Han fick ju biljett till Freak Kitchenkonserten, men jag ville ge något paket också. Så han fick Yatzy (hans favoritspel) och tre par strumpor med KISS-motiv (också favorit). Ganska fjantiga men användbara presenter :)

Eftermiddagen spenderades hos Adrijana med Emma som vi båda känner fast från olika håll kan man säga, haha. Det blev tacos och en massa prat och mysig stämning med ljus och allt.

Nu sitter jag med färg i håret, tog två förpackningar denna gång eftersom mitt hår har blivit så pass långt. Dock ska Emma få klippa det imorgon, fast bara topparna. Så det blir ingen supermakeover direkt, haha. Samma hårfärg som innan också. Men jag gillart!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Okej, I see. :)



Allt bra med dig då ?



Kraam!

2009-10-26 @ 09:09:16
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Maria

varför bryta ett fungerande koncept!

2009-10-26 @ 09:14:17
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Lena

Härligt med en massa shoppande som sagt. Åh, vad trevligt. Lycka till med dina musikstudier.

2009-10-26 @ 17:37:51
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: kickan34

såg den ocå me bekostning på sömnbrist på jobbet idag. :) den va bra! :)

2009-10-26 @ 21:25:13
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0