Söt present

Vi hade strömabrott här hemma mellan 8 och 14 idag, så det kändes inte som så stor mening att sitta hemma och uggla tills skolan började. Så jag åkte till stan istället. Shoppade loss rejält. På apoteket, haha. Så det var inte så himla spännande. Men nu har jag köpt bra halstabletter och nässpray och lite annat välbeövligt.

Jeanette Lindström verkar vara så himla gullig! Hon var ju på skolan och pratade idag. Vi fick lyssna lite på några av hennes låtar och så berättade hon en massa roliga anekdoter. Vi fick till och med höra lite smakprov från hennes nya skiva som inte har släppts än! Sen hade jag kör, men jag sjöng bara några enstaka toner eftersom jag är en sjukling..

Nu tittar jag på Idol och äter glass. Dennis var så söt när jag kom hem och sa att han hade köpt present till mig, det var glass! Mycket uppskattat :)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* okay okay ;)

2009-10-02 @ 01:12:19
URL: http://haidis.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* ahha jaa xd

2009-10-02 @ 01:31:36
URL: http://haidis.se/
Postat av: M

Ja, men de är helt underbart goda!



Nää.. må vara personligt men jag är väl rätt öppen av mig.. ska göra en rätt avancerad abort på tisdag... Känner mig hemsk för att jag inte låter lilla knytet leva.. =( Men man vill ju vänta tills man ekonomiskt kan ge ungen ett bra liv.. ibland räcker inte kärlek till

2009-10-02 @ 09:12:03
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0