Äntligen!

Äntligen är jag klar med disken! Det är så drygt att diska.. Så tråkigt. Och den här gången tog det verkligen aldrig slut.. Eller jo, det gjorde det ju eftersom jag blev klar. Men det tog säkert en timme. Nu är det fint i alla fall. Åh, vad jag skulle vilja ha en diskmaskin. Det skulle kännas så lyxigt! Idag har jag inte gjort så mycket känns det som. Jag har komponerat en ganska okej körsats till kompositionslektionen. Typ bestäm vilka ackord som ska vara med och sätt dem i random ordning. Inte jättesnyggt. Och så har jag börjat skriva lite på en annan uppgift. Och imorse kollade vi på Skrotnisse, haha. Jag var rädd för honom när jag var liten :P Det har blivit två avsnitt av Project Runway Canada också. Hittade dem här, det dumma är att man inte kan se för länge och det är rätt dålig bild. Men det är gratis! Det finns massa annat också, bara att söka och hoppas på det bästa :)

Nu blir det promenad och sen en dusch innan det är dags att sätta igång med middagen. Det blir nog inget vidare lyxigt även fast det är fredag, kanske falukorv eller nåt tråkigt. Har ni sett den här videon förresten? (Varför går det inte lägga in en video i bloggen längre?) De är så grymma. Korv i ugn på en fredag går ju inte, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0