Handledsont


Såhär ser jag ut idag. Jeansleggingsen åkte på också, så det är riktigt mjukt och skönt, haha. Jag är seg idag av någon anledning. Jag har i alla fall varit en snabbis på skolan och haft gitarrlektion. Det gick bra och Mats tyckte absolut att jag skulle fortsätta med musik, haha. Det är liksom det som är tanken eftersom jag utbildar mig till musiklärare? Ny läxa blev Time after time som Eva Cassidy spelade den typ. Inte det lättaste, men det ska väl gå om jag övar. Och om min störda handled slutar göra ont. Jag hade tänkt gå och styrketräna idag, men jag vågar inte, det känns bara som att handleden skulle ta skada. Så jag får nöja mig med en promenad istället. Det är trots allt ganska skönt väder ute idag, trots att det blåser massor. Sen ska jag färga håret. Och så borde jag ta tag i lite skolarbete. Men det är ganska lugnt än så länge, jag är ledig både torsdag och fredag just den här veckan. Så det finns tid att öva och göra läxor.

Jag skulle kunna skriva hur långt som helst bara för att få ligga kvar här i soffan, men det ska jag minsann inte göra! Jag ska promenera och det kommer vara jätteskönt, åtminstone när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: M

hahah ja, jag har väldigt mycket underkläder. tacka vet jag Primark som säljer suuperfina trosor för max £2

Brukar annars vara så dyrt med såna!



Självklart kan du gör det! Superviktigt att folk vet om det där!

2009-09-09 @ 17:45:15
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: MrReset

Tusen tack för kommentaren ;)

2009-09-09 @ 18:51:05
URL: http://mrreset.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: jaha oh okej :D

2009-09-09 @ 18:58:51
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag kan tycka att det är väldigt skönt nu när vi har hund för då måste vi gå ut. Och nu är vi ute i skogen och skuttar varje dag.. =)

2009-09-09 @ 20:23:52
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0