Jag lever

Och just nu mår jag förhållandevis bra. Jag tog två bamyl koffein för några timmar sen, kanske därför huvudet beter sig ganska okej för tillfället. Körrepet gick ganska bra, men det var lite jobbigt att läsa nya noter med huvudvärk, det tar på krafterna vill jag lova!

Ikväll har jag tittat på Idol (dock var det ingen som gav mig rysningar, tråkigt..), plankat lite mer gehör, övat gitarr (bytte till Dennis gitarr efter ett tag, då gick det bättre av någon anledning..) och halvkollat på Lyxfällan. Och jag har skrivit ut min plankning till ensembleledningen imorgon som jag är så himla nöjd med för det blev så snyggt! Det var längesen jag var såhär nöjd, haha. Nu återstår att se hur det går att spela det, men det ska nog gå bra :) Om inte annat är det fantastiskt tjusigt att titta på!

Eftersom jag börjar 8.30 imorgon säger jag godnatt och hoppas på att huvudvärken har dött tills imorgon. Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: elin leijon - bloggdesign, makeup, skönhet & foto

åh kul att du gillar mina inlägg :):)

2009-09-18 @ 00:36:50
URL: http://elinleijon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0