Måndag = fullt upp

Idag har jag minsann gjort massor! Och det här är bara de stora grejerna som har tagit lite tid.. Helt galet.

  • Gehör 8.20. Tycker fortfarande att tiden är så oschysst, så jag måste påpeka det varje gång jag nämner gehör, haha. Men det går ganska bra ändå :)
  • Fika och djupa samtal med Emma och Karin på första rasten
  • Ensemblerep i 1,5 timme, elgitarren känns mer och mer okej att spela
  • Lunch bestående av korvstroganoff och bulgur
  • Renskrivning och utskrivning av läxa, kolla upp lite andra saker till didaktiken
  • Ämnesdidaktik då jag höll i en superspeedad musikhistoria/lyssningslektion om rock'n'roll och lite sånt
  • Hemfärd med en buss som jag verkligen tajmade in bra, jag slapp springa och fick stå och vänta i max 30 sekunder
  • Sökning efter countrylåt att spela i klassensemble (GE MIG TIPS! jag har superdålig koll på country)
  • Besök av Olov och Markus som skulle låna en tråkig pedagogikbok
  • Middag bestående av gröt, haha
  • Vattenaerobics (min måndagstradition)
  • Storhandling på Willys med Jenny som har bil, guld värt!
  • Kvällspyttipanna
  • Snabbkoll av idolernas insatser
Egentligen skulle vi ha tvättat ikväll också. Men det blev världens oväder med spöregn och hagel så det kändes inte så lockande, särskilt inte när jag är så förbaskat trött. Så det får bli en annan dag. Nu ska jag kolla på vilka som klarar sig i Idol och sen blir det Sveriges fulaste hem med datorn i knät i sängen.  Godnatt!

Har ni haft lika fullt upp som jag idag?

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, nej sådär mycket att göra hade jag inte. Men det kanske blir så idag. oooh, idag ska jag vara i klassen. jag fattar inte varför jag är så nervös!

2009-09-29 @ 07:13:14
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: M

jag ska leta efter country åt dig! :D

2009-09-29 @ 09:11:40
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0