Övaövaöva sångsångsång

Dålig ordvits som jag gjorde om lite. Ni förstår säkert vart jag har hittat min inspiration. Nu till ämnet. Jag har faktiskt övat sång i över en timme. Plus haft sånglektion idag. Det känns faktiskt mycket bättre än jag trodde med den nya sångläraren! Hoppas det håller i sig.

Gitarr har jag minsann också övat. Och gjort en liten upptäckt. Eller ja, jag har kommit på hur jag ska göra för att få det ljud jag vill ha. Orkar inte förklara, haha. Men det är så skönt när man kommer på hur man ska göra när man har kämpat med något ett tag!

Nu är det Idol som gäller. Förstås. Kul med Jihde-kopian!

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltid härligt när man helt plötsligt bara kan!

2009-09-15 @ 21:10:19
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0