Produktiv!

Ojojoj, vad jag har fått mycket gjort idag! Trots en seg start så blev det en riktigt bra och produktiv dag! Jag åkte hemifrån vid åtta och hom hem fem. Har haft gehör, repat ensemble i två timmar med ett mycket bra resultat, övat piano, sång och gitarr och haft ämnesdidaktik där vi skulle leda en "skapa"-lektion. Jag körde lite bluesimprovisation och det var riktigt roligt!

Nu har jag mest tagit det lugnt sen jag kom hem och ska snart iväg på vattenaerobics. Somnar jag inte gott ikväll vet jag inte vad!


Såhär sser jag ut idag. Men snart byter jag förstås om till baddräkt. Måste tvätta bort sminket också, ojoj. Nu fick jag lite bråttom känner jag..

Kommentarer
Postat av: kickan34

va kul o kunna spela piano!! Och blues låter himla roligt! :)



SV: Tack så mycket! :)

2009-09-14 @ 23:29:54
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fin du är =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0