Stressdag..

Fy, den här dagen blev inte alls som planerat. Vi hade ett VFU-möte imorse som skulle ta en timme, men drog ut lite på tiden. Och efteråt skulle vi tydligen träffa en av våra två handledare. Vilket vi inte hade fått veta eftersom han inte svarade på mail, himla dåligt! Jag hade särskilt inte planerat att det skulle ta närmare två timmar, han pratade på som en galning! Så därför blev dagen inte alls som jag hade tänkt. Jag skulle ju hinna åka hem och ta det lugnt, kanske träna på förmiddagen, äta lunch, öva gitarr och vara förberedd till lektionen. Men så blev det alltså inte. Hann äta lunch och spela lite gitarr, men det gick verkligen skitdåligt eftersom jag var så stressad. Gitarrlektionen gick ändå helt okej med tanke på hur dåligt det gick innan. Sen tyckte han att jag skulle spela en ny låt a vista (alltså direkt efter noter jag aldrig har sett förut).. Det går någorlunda på piano, men gitarr är jättesvårt eftersom jag är så ovan.. Nåja. Tror låten jag fick nu var lite lättare i alla fall. Tur det.

Jag är sjukt less just nu, så jag tror jag ska baka muffins eller nåt. Känner att jag kan få unna mig något sött, så kanske jag blir på bättre humör. Eventuellt så går jag och tränar senare, men just nu har jag verkligen ingen lust..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0