Ännu en dag

Ännu en dag med ångest över allt som måste göras.. Jag måste läsa en del kurslitteratur idag inför imorgon, men egentligen skulle jag hellre börja skriva på examinationsuppgiften som också ska vara klar snart. Jag fattar inte hur de tänker att man ska hinna med allt? Idioti är vad det är! Jag försökte läsa igår och jag tog mig väl igenom kanske 15 sidor, dvs typ ingenting. Min huvudvärk igår var verkligen inte att leka med, det funkade liksom inte.. Har inte riktigt känt efter om den fortfarande är kvar, men jag hoppas verkligen att jag slipper den idag..

Jag lär ju få sitta och skriva hela helgen typ.. Fy vad tråkigt! Jag längtar verkligen tills den här terminen är över! Allt detta fokus på att läsa och skriva känns så himla fel, det är ju verkligen inte det man behöver kunna som musiklärare..


Ni måste få se några roliga bilder bara. Pantera lyckades fastna i den här påsen för några dagar sen.. Hon försökte gå med den runt halsen sådär och till slut försökte hon ta sig ut för att det inte gick så bra att gå.. Men det gick inte heller, så jag fick hjälpa henne till slut :)



Kommentarer
Postat av: Casandra

Nemen gud vilken sötis!

2010-04-22 @ 14:15:38
URL: http://cazsie.blogg.se/
Postat av: Alice

super fiin blogg... love it ;)

2010-04-22 @ 14:32:15
URL: http://lifeofalice.blogg.se/
Postat av: Wiilow Foto-Tankar & Känslor

Men vilken sötnos....tur att du fanns där & att hon kom loss då. Kissar är för söta.



Å typiskt med det att du är sjuk?=( bläää.

Hur mår du nu?



Nu har jag kikat igenom en del kommentarer du skrivit till mig och Malin du gör mig rörd. Tack för de fina! ♥



Snart måste det bannemig bli örebro!! Mamma borde ju dit å handla till nya huset tkr jag ;)



Å vad söt Dennis är som tänker på dig så mkt.



Kramar i tusen!

2010-04-22 @ 21:19:15
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

naaaaaaaaaaaaw, gullefjun!

2010-04-29 @ 01:08:40
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0