Fy vilken natt

Drömde konstiga drömmar och var helt slut när jag vaknade kl 6.. Drömmen innefattade bland annat gamla vänner i helt olika städer (men jag träffade båda direkt efter varandra?) stulna bilar, missade tåg och läskiga garage där jag kände mig jagad. Usch, obehagligt. Och när jag vaknade så frågade Dennis om det var jag som hette Nina.. What? Då blev jag ju ännu surare och han försvarade sig med att det inte var så lätt att hålla reda på vad alla hette. Haha, helt sjukt, men jag antar att han inte var särskilt vaken..

Nu ska jag bege mig till Köping igen.. Och jag är så förbaskat trött, men det kanske ger sig under dagen..

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hm alltså stenen är inte svart utan sjävla ringen:P svart och guld:P



jaa okej jag är kort så då är det skönt med låg midja=)

2010-04-15 @ 08:54:18
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Maria

Ojoj, jobbig natt du! :(

2010-04-15 @ 11:32:05
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Sofia

Drömmar är oftast sjukt knäppa. Jag gillar dem inte. Men vad gör man liksom.



sv. Ja det känns faktiskt mycket fräschare. och det känns redan lite längre hahah, fast det är nog bara inbillning. det dumma är bara att några tycker jag påminner om idol-tove. usch. det är något jag inte alls håller med om! ingen komplimang

2010-04-15 @ 13:22:32
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0