Jag i ett nötskal

Jag har börjat skriva, men jag vet inte om det blir bra. Men jag skriver det jag kommer på nu så får jag klippa och klistra sen, så det blir bra ordning på skiten. Det har jag ju fått lära mig, att man ska skriva som ett lapptäcke, haha. Jag har fått ihop ungefär 2 sidor än så länge, ca 10 är målet, så jag har några kvar. Men jag tror jag vet vad jag ska ta upp i alla fall, måste bara orka läsa också..

Angående rubriken. Jag har råkat äta nötter tror jag, måste ha varit i någon av de typ 5 chokladbitar jag åt förut. Ingen större skada skedd, det kliar lite och känns tjockt i halsen bara. Något jag har dragit på mig typ senaste året, har inte haft någon allergi tidigare.

Nu halvkollar jag lite på Körslaget, känner ju en i Västerås-kören, då blir det ju lite extra kul att se. Inte för att vara partisk, men jag tycker faktiskt att de brukar låta bäst :)

Kommentarer
Postat av: Wiilow Foto- Känslor & TAnkar

Det BLIR bra. Riktigt BRA! i promise!

2010-05-06 @ 00:12:52
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0