Nya bussar..

Alltså, hur har de egentligen tänkt med de nya busslinjerna här i Örebro? Jag blir galen! Det finns liksom inget naturligt bytesställe längre. Och imorgon måste jag åka tåg till Köping. Ska man behöva åka buss en timme innan tåget går? När det ska ta 22 min att åka? Tydligen.. Eftersom inte alla bussar går till resecentrum längre. Och det förstås aldrig stämmer med tågtider. Det känns lite väl riskabelt att ha 2 min på sig..

Det var för övrigt ganska drygt att åka bil till Köping, kändes som det tog hur lång tid som helst för att det var tråkig raksträcka typ hela vägen.. Plus att vi hade solen i ögonen både dit och hem. Sol är fint och trevligt, men inte när man sitter i en bil utan ac..


Egentligen är jag nog mest irriterad på att jag måste läsa tråkig kurslitteratur. Det är verkligen så sjukt tråkigt.. Jag läste kanske 15-16 sidor förut, det tog en evighet..


MEN. Jag har varit ute på långpromenad i solen idag, det var finfint!

Kommentarer
Postat av: Johanna

de som gör tidtabeller kan inte ha någon större koll på verkligheten :(

2010-04-13 @ 14:06:32
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0