Surprise

Jag har ju fortfarande inte berättat om Stockholmstrippen i måndags. Mamma fyllde 50 år och vi hade planerat en liten surprise för henne. Hon visste visserligen att vi skulle komma dit, men inte så mycket mer. Det var jag, Dennis, mamma, pappa, Magnus som träffades först. Det var bara mitt och Dennis rum som var klart när vi kom, så vi trängdes där allihopa en stund. Runt sängen fanns kanske en meter på varje sida, alltså inte särskilt stort :)


Och någon timme senare kom Stefan och Nanna till hotellet, de hade kommit hem från Nya Zeeland dagen innan, så de var bruna och fina. Och aningen trötta :)

Hursomhelst så skulle vi ut och äta middag i Gamla stan och sen gå på ett event, alla visste vad utom mamma. Och trots våra urusla pokerface lyckades jag och Stefan lura mamma att vi inte heller visste :P Innan vi begav oss ut skålade vi i Champange, mycket gott! Jag såg ut såhär:



Pappa öppnade champangen, inte helt ljudlöst :P Och roligaste bilden på mamma, Stefan och Nanna.


Mannen och jag.


Hela familjen


Magnus drink såg godast ut!


Efter middagen åkte vi till cirkus. Mamma var helt övertygad att det var Björn Skifs vi skulle se och det roliga var att det var massa affischer med Björn Skifs på överallt. Så hon förstod inte förrän efter typ två låtar vad det egentligen var vi skulle se :P


Nämligen Lisa Nilsson, mammas favoritsångerska. Det var väldigt kul att se mammas reaktion när Lisa Nilsson kom in på scenen :) Det roliga var att det var hennes födelsedag också, så hela publiken sjöng Ja må hon leva.


Konserten var riktigt bra med massa hits. I slutet kom Samuel Ljungblahd in som gästartist. De körde lite gospel och han var hur grym som helst på att få igång publiken, han klappade en gång och sen var alla med :) Han var överallt samtidigt typ :P



Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som ni haft det riktigt trevligt :)

2010-04-02 @ 22:38:11
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0