Tåg

Det går sådär för mig att blogga nuförtiden känner jag. Har ingen vidare inspiration. Men nu är jag hemma igen efter en liten avstickare norrut. Det har blivit väldigt mycket tågresande på senaste tiden, inte riktigt min grej känner jag. Det funkar väl, men det är ju så himla långtråkigt! Tur att jag har datorn iaf. Igår på tåget fick jag faktiskt ganska mycket gjort, skrev nästan klart en hel uppgift, inte illa pinkat!

Idag fick jag masa mig till skolan och sjunga i kören, det kändes som de andra var ungefär lika trötta som jag.. Men jag lyckades åtminstone pricka in så jag kunde åka på samma bussbiljett. Det måste verkligen ha varit i sista sekunden!

Måste nog klippa mig snart igen, det var 8 veckor sen sist, helt galet, det känns som det var nyss! Men håret är slitet med en del kluvna hårtoppar igen. Så himla tråkigt att det ska bli det när jag försöker spara ut det..

Vilket rörigt inlägg. Snart läggdags nu. Fast jag är ledig imorgon, så jag kan unna mig ett avsnitt av Project Runway innan jag går och lägger mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: kickan34

hej va kul att du e tillbaks! :) men mindre kul med kluvna hårtoppar. :(



Ha en bra morgondag! Kram

2010-04-09 @ 00:09:42
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: maygol

Sv: De hade använt bilden utan hans tillåtelse, den var tagen från någon bildbyrå:P

Han bor tydligen i Grekland XD

2010-04-09 @ 11:47:35
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: maygol

Know whatya mean! Har varit segt på den fronten för mig med!



Btw.. är det bara jag som inte vet var det där "ansiktsburk" kommer ifrån? Känneer mig tröög:C

2010-04-09 @ 11:49:11
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: Belinda

Hejsan :)

Jag har en fråga till DIG, jag undrar om du skulle vilja vara med i min veckans blogg tävling?:-D

//kram Belinda

Postat av: Wiilow Foto - Tankar - Känslor

Heeeej!

DET DÄR MED INSPIRATIONEN KÄNNER JAG IGEN...

Min blogg har inte riktigt få vara med mig på ett tag, inte ens har jag orkat svara på kommentarer =( det får bli en ändring..



Vad UNDERBARA bilder nedanför! Jag måste läsa igen allt jag missat sen...



Det är oki..med dig? KRAMAR ♥

2010-04-09 @ 20:24:44
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0