4,5 kg köttfärs

Haha, så mycket köttfärs har jag köpt den här veckan. Men det har varit sjukt billigt på ICA den här veckan. Och eftersom vi äter mycket köttfärs och dessutom har en stor frys var det bara att passa på :) Var på stan idag en sväng, mest för att köpa köttfärs haha, men jag gick en runda i några klädaffärer också. Jag hittade en riktigt fin korallröd typ farfarströja på H&M. Hängde undan den tills imorgon eftersom jag hade glömt min 50 kronorscheck hemma. Får se om jag åker in imorgon och köper den. Skulle vilja ha den yttepytte större, men det fixar sig när jag har gått ner lite mer tänker jag ;P

Imorgon är det vägning och jag hoppas förstås på ett bra resultat. Har faktiskt inte fuskat och vägt mig något den här veckan, så det blir spännande!

Gillar förresten mina nya nagellack från IsaDora som jag köpte för typ en vecka sen. Nu är naglarna rosa och fina. Himla bra pensel i tycker jag, väldigt lätt att måla med, funkar till och med hyfsat bra att måla med vänster hand! Är lite sugen på att köpa ett mörkrött lack också, får se om de fortfarande kostar runt 50-lappen imorgon.

Fy vad svårt det är att ta kort på nagellack och samtidigt ha händerna i en naturlig pose, haha.

Kommentarer
Postat av: Lina

Har tänkt samma när jag försökt fota nagellack!

2010-08-22 @ 22:58:57
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0