Lediga tisdagar

Inte helt fel att vara ledig på tisdagar alltså! Fast jag har inte gjort så mycket vettigt idag. Men jag har iaf varit uppe sen halv åtta för att få in dygnsrytmen. Och tränat. Och promenerat i det fina vädret med Adrijana. Det blir ju mer att göra när skolan kommer igång med alla uppgifter, men det har den inte gjort än så länge. Men imorgon så sätter den igång med lektioner för min del. Med en riktig långdag också! 8.30-17.10, hej hej på den! Musikens grunder, sånglektion och bruksensemble är det som står på schemat, det blir kul!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar kliva upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten

Skönt med lite ledigt, det behöver man ibland :)

2010-09-01 @ 19:23:19
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0