Reseersättning = shopping!

Idag har jag äntligen fått min reseersättning från skolan eftersom jag var tvungen att betala massa för att åka och ha vfu (praktik) i våras. Så jag slog på stort och åkte till stan för att shoppa. Kom hem med det här, nya p-piller och massa mat, haha. Tyckte det var dags för en ny slaskrensare, se bara på den gamla äckliga. Trasig och allt. Bra investering från Clas Ohlson, matchar fejkkaklet också! ;)


Unnade mig faktiskt två nya nagellack också, 49.50 kr/st på H&M för tillfället. Jag fick ett IsaDoralack i lågstadiet någon gång, det höll jättelänge och klibbade inte sönder förrän för några år sen! Så jag hoppas på bra kvalitet här med ;) Och jag gillart än så länge, jättelätt att måla på, särskilt med den extra breda penseln. Och torkar fort, det är bra för mig som gärna vill börja pilla med massa saker så fort som möjligt. Lite svårt att fånga färgen på bild, men det är ljusrosa med pärlemorskimmer som jag har på naglarna, lovely!

Kommentarer
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

söt blogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? =) kram ♥

2010-08-16 @ 23:24:25
URL: http://elleneliza.devote.se
Postat av: Johanna

haha du bjöd mig på att asgarv, jag trodde de gett dig vaskrensare som ersättning :P

2010-08-16 @ 23:24:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0