Årets första semla!

Nu ska årets första semla inmundigas (haha, det ordet har jag nog aldrig använt förut), därav den glada minen ;) Och eftersom jag snart kommer tillbringa en hel del tid i Köping har jag anammat Linda Hammars fantastiska tummen upp. Fast hennes är roligare :)



Annars har jag faktiskt skrivit en del på mitt fältstudiearbete idag. Och letat fram tre böcker på biblioteket bara för att inse att lånekortet låg kvar hemma. Störigt! Men jag skulle ju ändå till skolan och ha kör, så jag åkte inte dit i onödan iaf. På kören sjöng vi fyra nya låtar, alla var ganska svåra tyckte jag, men det brukar kännas så i början. Jag orkade inte riktigt anstränga mig och läsa noter idag heller, då är det ju inte det lättaste att hänga med i det höga tempot!

För nästan en timme sen ringde farmor och talade om att pappa var hos dem och hade fixat något på datorn, sen gav hon luren till pappa, haha. Han vågar nog inte ringa mig själv :P

Kommentarer
Postat av: kickan34

sv. tack så mycket..

semla e urgott. kram



asså fattar inte. lagt till dig på bloglovin men ser inte nya inlägg av dig?! :O :S

2010-02-11 @ 23:57:19
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Neha

Gott med semla:D

2010-02-12 @ 11:19:59
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0