Blädag

Usch, idag är jag bara less på det mesta. Jag måste skriva på mitt himla arbete, men eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska göra så går det ganska dåligt. Plus att jag har huvudvärk från hell. Jag flyttade mig precis till köket, kanske går bättre om jag sitter ordentligt på en riktig stol vid ett riktigt bord istället för i soffan :P Jag ska äta fruktsallad nu, försöka skriva lite mer och sen ska jag bege mig till biblioteket och leta litteratur.


Jag är ingen hårfönsfantast, men håret funkar ändå tycker jag! Det fick självtorka igår kväll, sen sov jag på det innan det hade hunnit torka ordentligt. Lite fix behövdes, men inte särskilt mycket. Det är ett tecken på en bra klippt frisyr tycker jag :) Och det ser inte så kort ut som jag trodde att det skulle göra när frisören visade hur mycket hon tänkte klippa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha håller med, skitdag är vad det är!

Ja frisyren är ju snygg den :D Det är ju iallafall ett plus :D

2010-02-15 @ 15:05:06
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: ja det var faktiskt skönt att sitta i leggings och en skön tröja :)



ja när du skrev kommentaren var jag klar med tatueringarna :)

2010-02-15 @ 17:25:03
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0